رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: منطقه ۱۰ تهران به رغم تراکم فراوان، در هر دو زمینه فرسودگی بافت و نوسازی املاک دارای مقام اول در بین مناطق تهران است.

زهرا نژاد بهرام

به گزارش همشهری آنلاین، زهرا نژادبهرام در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۱۰ تهران، درباره رفع فضاهای بی‌دفاع شهری در این منطقه گفت: از ۲۰۰ نقطه فضای بی‌دفاع شهری در منطقه ۱۰ تهران، ۷۵ درصد با مشارکت شهروندان رفع شده و بازگشت امنیت و احساس آرامش را در این فضاها شاهد هستیم.

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران افزود: شاخص‌ترین این فضاهای بی‌دفاع شهری، گذر پشت بزرگراه نواب است که با رویکرد مشارکتی صورت گرفت و نظرات شهروندان در این خصوص اخذ شد و با مشارکت آنان، این اقدام صورت گرفت.

نژاد بهرام افزود: لازم است این اقدام منطقه ۱۰ در سراسر مناطق دیگر اجرا شود که خوشبختانه دستورالعمل آن از سوی شهردار تهران به دیگر مناطق داده شده و منطقه ۱۰ به عنوان پایلوت رفع فضاهای بی‌دفاع شهری معرفی شده است.

نژادبهرام در ادامه گفت: نقطه ضعف دیگر این منطقه این است که به رغم اخد ۶۰۰ میلیارد تومان در ۶ ماهه اول سال بابت کسری پارکینگ، هنوز از این بودجه استفاده نشده است که انتظار می‌رود اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

نژادبهرام گفت: در منطقه ۱۰ تهران به رغم تراکم فراوان و فرسودگی بافت و نوسازی املاک که در هر دو مقام اول را در مناطق دارد، همچنان زندگی، حیات و نشاط موج می‌زند لذا باید با اقدامات سنجیده کیفیت زندگی در این منطقه را ارتقا دهیم.

کد خبر 558724
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha